KAČAREVO FORUM
MOLIMO VAS DA SE REGISTRUJETE AKO ŽELITE DA UČESTVUJETE U RADU FORUMA. REGISTRACIJA JE VEOMA JEDNOSTAVNA I TRAJE SVEGA NEKOLIKO MINUTA.

-Neke kategorije foruma (download zona....) mogu videti samo registrovani korisnici.

Q-Dir 4.39   Ka_pan10
KAČAREVO FORUM

KAČAREVO FORUM
MOLIMO VAS DA SE REGISTRUJETE AKO ŽELITE DA UČESTVUJETE U RADU FORUMA. REGISTRACIJA JE VEOMA JEDNOSTAVNA I TRAJE SVEGA NEKOLIKO MINUTA.

-Neke kategorije foruma (download zona....) mogu videti samo registrovani korisnici.

Q-Dir 4.39   Ka_pan10
KAČAREVO FORUM

KAČAREVO FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FORUM NAMENJEN SVIM LJUDIMA DOBRE VOLJE

PrijemPortalGalerijaLatest imagesRegistruj sePristupi

Q-Dir 4.39

Ići dole 
AutorPoruka
pribon

pribon

Broj poruka : 697
Poeni : 2004
Datum upisa : 12.12.2009
Godina : 72
Lokacija Lokacija : Srbija, Priboj

Q-Dir 4.39   Empty
PočaljiNaslov: Q-Dir 4.39    Q-Dir 4.39   EmptyPet Sep 24, 2010 1:56 pm

Q-Dir 4.39   Qdir
Q-Dir makes your files and folder easy to manage. Fast and easy access, with an amazing Quadruped-View technique. You don't have to renounce the usual, Drag and Drop, all Views, and other functions of your system. No!

Q-Dir gives you other nice functions, that make you happy. One can save many hand moves and also time! Q-Dir does not have to be installed and can be executed easily from the desktop.

Rename Q-Dir_Installer.exe to Q-Dir.exe and GO. Q-Dir is a small famous utility for your operating system and also a USB-stick friend.
DoWnloaD
Kod:
http://uploading.com/files/bb4m8267/Q-Dir_Installer.zip/
Nazad na vrh Ići dole

Q-Dir 4.39
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
KAČAREVO FORUM :: NAUKA, RAČUNARI, MOBILNI I OSTALA TEHNIKA :: SOFTVER-
Skoči na: